onsdag

snartsnart är det helg igen .
Igår var skolan som vanligt , beställde en "mjukis" dräkt igåår också .
J. kom efter mig från skolan igååår vid tre tiden efter så åkte vi hem till mig .
Jääklar vad jag höll på att bli skrämd när det bara dunkade i källaren eller nedre väningen med andra ord .m
Men det var bara några rör gubbar som kom och läggde in en ny wc stol men smart som pappa är hade han ju visat dem
var våran reserv nyckel e. okey , det var kända gubbar som var hit men endå
så när J. och jag skulle koka kaffe fanns det inget vatten så gav opp det ganska fort .
Vi kollade istället genom bilderna från södern resan min och sedan kollade vi på shrek 2. Eftersom den lilla tönten aldrig ens hört talas om att det finns någon sådan film .
Sedan på kvällen bara pratade vi och var även på en kaffe till teboil .
Resten av kvällen visade jag min snälla sida och torkade köksskåpen och dörrarna i huset .
Talade även med min kära syster igår som jag inte hört något av på evigheter riktigt kul , som tur är kommer hon snart hem igen .
hade planerat att gå och lägga mig itid men det vill aldrig lyckas .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0