bra helg!

Nu är jag hemma igen brun och med nya krafter .
blev tyvärr att ta en lite längre bloggpaus än väntat men nu är jag tillbaka troligen med roligare och intressantare inlägg .
för er som är nyfiken hur min södern resa var så skall jag berätta om den lite senare .
tänka börja med att berätta liute om helgen som har varit super bra .
I fredags var det då första dagen i skolan , kul att se alla igen . Vissa mera andra mindre .
har hänt en hel del medans jag varit borta så kul att hänga med lite igen .
Annars var skoldagen ganksa normal , förutom att jag nu lärt mig att man inte skall lita på alla trots att de
är snälla och trevliga , men tyvärr är vissa lite för glappkäftade eller hur jag nu skall kalla det .
Efter skolan så var jag duktig och städade rummet lite grann , inklusive att jag torkade allt damm ur hyllorna .
vid 6 tiden kom J. efter mig och vi åkte till vasa .
Resten av kvällen var riktigt kul , vissa gånger känner man saker man inte kan rå för.
Lördagen bar det äntligen av till stallet på dan höll vi på med det vanliga och sedan for vi i terrängen på en galopptur på åkern . super kul .
Väl hemma gjorde vi klart resten av middagen , det blev verkligen super snyggt och trevligt var det.
Inatt höll jag på att dö av det tog sjukt i magen trots värkmedicin kunde jag inte somna så var extremt trött
när jag var tvungen att lägga ut alla hästarna i hagen och mocka . okey , vi var tre som hjälptes åt men endå .
idag red jag både Topi och valo båda lika duktiga pojkar .
sen kom F. och hämtade mig från stallet å var här en stund . kulkul!
nu sitter jag bara och slappar , men skall ta mig ikragen och göra något annat nu .

Kommentarer
Postat av: Anonym

var det mensvärk ?

2008-12-07 @ 17:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0