You hurt me

Usch va ja hatar dethär.
jag förstår mig inte alls på dig .
Till dig C.

Varför säger du att du tycker om mig och jag är underbar ?
Varför skryter du för dina kompisar om hur stolt du är över att du gjorde slut?
Varför säger du att du inte ångrar du gjorde slut?
Varför säger du att ditt svåraste beslut var att göra slut?
Varför ger du mig falska förhoppningar varje gång?
Varför säger du det var bara en kyss , det betyder ingenting?
Varför river du upp alla gammla sår jag försökt lappa ihop?
Varför sårar du mig så otroligt mycket , jag gråter varje gång jag tänker på dig!?

Dessa alla ord , inget passar ihop . det är precis som du skulle stå på två olika sidor.
Någon som förstår vad han egentligen vill?

Kommentarer
Postat av: Lina

män är från mars :/

2008-08-05 @ 17:49:05
URL: http://dumed.blogg.se/
Postat av: muul

pungråttor brukar ha svårt.

2008-08-06 @ 13:22:28
Postat av: jessica

svar: ha int lärt mig hu man dresserar pungråttor ännu.

2008-08-06 @ 13:25:04
URL: http://absolutejessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0