Torsdag

Har sjukt i axlarna + nacke .
har 20 blåmäken på armarna ( jag får ganska lätt blåmärken ) men endå.
orsaken är allt drillande med nya kast och rullningar,
Jag är trött och allmänt förvirrad
men endå är jag otrolit glad inombords. (:
Första gången på länge .

Drillträningen började redan 10.00 .
övade på båda programmen idag , det börjar se riktit bra ut nu .
Tror vi får känna oss stolta över våra prestationer .
Slutade övningen 14.00 och därefter åkte jag till polissationen med Emelie .
Nu ligger jag häär och kollar på : ska du säga! i brist på annat att göööra.
för regnet bara ööser ned idag , fyy varmt har sommaren tagit vägen ?!

Kommentarer
Postat av: Larissa

hehe, jag har inte ändrat den ännu

2008-08-07 @ 16:09:03
URL: http://larissao.blogg.se/
Postat av: michaela

Blåmärken som är så snyggt ;))



värkligen snygg design på bloggen, har du lust att hjälp mig lite kan du adda min msn, [email protected]



krampådig!

2008-08-07 @ 16:11:04
URL: http://mejx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0