Tisdag

Skoldagen var helt okey . saknar inte högstadiet ett enda dugg  . sköönt att få bya lite miljöö ibland (:
Efterskolan ringde jessica och frågade om jag skulle komma och rida så snäll som jag är åkte jag dit , trots min enormt hungriga mage . :) Red Gina igår det är typ tuusen år sen ja red henne sist . Va på en härlig men svettig terräng tur igåår hade med oss jessica och Melli också.
Var även och hälsade på Gabbi , Tillin , Tobbe och co.  riktit kul att träffa allt folk igen .
Men kändes underligt att åka dit och veta att du inte är där.
kändes underligt att gå den vägen jag gick alla dagar förr för att få vara med dig .
Känns underligt att veta att vi ALDRIG kommer ha dedär underbara stunderna mera ,
men tack för att jag fick vara din .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0