the usual

Nu är det äntligen helg, så jag har längtat .
detta blir åter en inhållsrik helg .
Idag åkte jag direkt efter skolan till stallet för att hjälpa till med westernridningen (:
gick riktit bra noog så pratade vi om en massa roliga historier , "vaaleanpunainen kissa"
snälla nån det heter Red Cat .  höll på riktit på att dö av skratt .
Men de gör man nästan varje gång man är till stallet det är så härligt och avkopplande att vara däär. . alla vet endå nästan allt om varandra .
Nu sitter jag här , skulle igentligen borda ligga i sängen och såva skall opp tidigt imårron också .
så ska ta mina 2 steg till sängen och krypa ner där en stund nu .
Förresten imorgon skall jag troligen åka till Bergö (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0