I forgot it .

Har ju helt glömt bort att  berätta om tävlingen och om min tripp till bergö.
På lördas kvällen for jag som jag sökert tidigare nämn till Bergö med Daniel och Tillin .
Fick ju såklaart köra i daniels finfiina bmw.  Status .
Nämen vi var väl framme på bergö närmare 8-9 tiden .
Undervår tripp han vi med :

* ha guidad rundtur av både Gabbi och Patte
* Diskutera Daniels bil säkert hundra gånger .
* Äta glass,godis och kex hos Patte
* Träffa Pattes familj ( Patte junior)
* Sitta vid kiosken
* tala skiit om snobbiga personer .
* träffa Lotta&Kim
* kolla lite av en film hos Lotta
* åka färja
* kolla på båtar i massor , träffa tre älgar och skratta .


SÖNDAG:


steg opp redan 07.00 , för jag som är världens sämsta morgonmänniska var det ett under att jag överhuvutaget vaknade.
Åkte senare då till stallet, packade sakerna och gjorde ordning hästen för resan .
Väl framme på tävlingplatsen hade jag underbar hjälp av mina 2 hästskötare. Malin och Jessica , tack för er hjälp skulle inte klara mig utan er. 
startade denna gång enbart 70 cm , eftersom hästen aldrig tävlat här i Finland .
det gick riktit bra faktist trots en mycket het häst och en tankspridd ryttare .
slutade sistaslutligen på en sjätte plats .



Trääning hemma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0