I don't believe it!

Har just kommit på en sak som jag inte visste tidigare ,
det är nämligen att pojkarna i min umgängeskrets och såna som jag känner / inte känner läser
min blogg.
Det skulle man verkligen inte kunna tro .
för har upptäckt fem fall de senaste två dagarna som frågat någonting om vad jag skrivit .
även när jag frågar vad gör du idag då, får jag ofta svaret: läser din blogg.!
Visst känner jag mig smickrad av detta , men det innebär också att jag måst fundera om jag
kan skriva lika öppet om mitt liv som jag gjort .
Men hoppas att alla kan ta del av min blogg och njuta av den iaf!



Fick även frågan härom dagen varför jag inte skriver ut namn på personer .
Svar : därför att jag vill hålla en liten del av mitt liv privat och för att personerna i fråga kanske inte vill bli inblandad i vad jag skriver .  Visst finns det de som vet vilka personer jag menar , och så finns de de som försööker gissa sig till det .
orsak 2 : Det blir så mycket extra prat och rykten som ja försööker undvika för alla inblandade.

Kommentarer
Postat av: Gabbe

heheh aa visst är dom :)

2008-08-29 @ 21:22:53
URL: http://stoltbooeg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0