Hard work

Igår efter skolan åkte jag till stallet för att hålla lektion för jessica och melinda .
hade ett riktigt dressyrpass på en och en halv timme . vi tränade korttraven och kortgalopp utan stigbyglar , och på slutet hoppade vi några gånger .
gick riktigt braa ,  tror jessica och melinda blev ganska trötta men jag stod ju bara i mitton och ropade om alla småsaker . stackars de som måste stå ut med mig som lärare .
När jag kom hem från stallet så var mormor och morfar häär, de har ju kommit hem från USA. så de berättade om resan och så fick jag kläder från victoria's secret .
Senare påå Kvällen for jag Ti G. först och sen efter allt så kollade vi film en stund med M , P och E (:

Kommentarer
Postat av: han

vågar du aldrig skriva ut namn eller?

2008-08-28 @ 17:12:49
Postat av: jessica

det handlar inte om att våga , men det blir bara en massa onödigt prat om jag skriver ut namnen .

2008-08-28 @ 17:45:07
URL: http://absolutejessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0