fuck off dude.

Haha , du är inte riktit klok .
först säger du åt flicka 1: jag tycker så mycket om dig .
                               flicka 2: Det är bara dig jag tycker om , dom andra är bara mina kompisar
                               flicka 3: Jag älskar dig sötnos.

men vetdu vad?
jag går inte på detdär mera , kan inte ha nån är 3 stycken på samma gång co sen lujger om det hela , och luger om allt annat
så nu kan du ta dina 3 flickvänner och gå nånstans där jag inte behöver se dig .
Och vet du vad E. du förtjänar någon som är hundra gånger bättre än den där tönten.

Kommentarer
Postat av: Annalee

Svar: Japp, vem vill inte ha en vecka till ledigt :) Ha det bra!

2008-08-21 @ 09:55:03
URL: http://annalees.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja man kan ju fråga sig vem det är som brukar va med flera killar fast hon är tillsammans med ngn. tänk på det du..

2008-08-21 @ 20:35:52
Postat av: jessica

svar: folk förändras.

tänk på de.

2008-08-22 @ 19:46:35
URL: http://absolutejessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0