Bastubadande och lek.

För ni som inte vet har jag nu börjat i Gymnasiet nu .
Men gymnasiet började inte som vanlit utan vi samlades i skolan och åkte sen mot Parra *parra är en semester by med allt man kan behöva*
Vi instalerade oss i stugorna och därefter hade vi lekar i massor tex. byggde vi sandslott med vår grupp , det mest kreativa och vackraste vann .   Vi hade även två lektioner + maaat förståss.
Senare på kvällen var det dags för bastu och bad för den som ville .
Carro och jag satsade på nytt rekord vilket var att vi var och simmade 15 gånger under kvällin och satt i bastun från 19.00-22.30 (: Några andra av flickorna respektive pojkarna var också och simmade en eller två gånger.
Men i bastun hade vi verkligen skiit kul iaf sen när vi flyttade över till pojkarnas (:
Efter bastun var vi på nattorgentering med "gruppen" sin , den bestod av en massa reflex längsvägen och in i skogen så man var tvungen att lysa med ficklampan för att få syns på reflexen och komma rätt väg och kunna besvara frågorna.
Idag hade vi lekar och en lektion sedan bar det va hemåt , så nu sitter jag vid datorn och latar mig var just och handlade lite till skolan . 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0