bad luck

Hejsan allihopa .
Igår va verkligen en oturs dag men en kul sådan .
Först var vi till mormor och moffa i lappfjärs sen åkte jag ut med duden en stund .
Olycka 1 : bilen stannade mitt på bron
Olycka 2: vi tänkte krocka med en annan bil , vi skulle ha krockat om inte den andra hade bromsat så fort
Olycka 3: på hemvägen mot närpes flög en STOR uggla /örn vet ej vilket rätt ut mor bilen . Det var verkligen näära ögat , min reaktion var detsamma att krypma ihop som en boll isätet . USCH
Annars hade vi rätt kul igår , trots det eländiga vädret.
Satt inne och kollade igenom alla filmer och låtar och övade lite införlördagen (;

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack för kommentaren på min blogg :)

2008-08-08 @ 14:54:58
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: P.

hahaa, ja tror ingen fattar hu stor en ugglå kan va :D

2008-08-10 @ 10:19:09
Postat av: jessica

he troor int ja heller . :D

2008-08-10 @ 16:08:52
URL: http://absolutejessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0