Åminne och fredag

I skolan gick dagen ganska fort .
hade ganska rolit på musik trots att jag suger stort på att spela instrument/sjunga .
Antonia och jag var tvugna att sjunga i mikrofon , undrar nog hur det lääät.
Efter skolan blev det stressit , städae rummet, var i duschen , plattade håret och åt .
Sen åkte jag till drillträningen i gymasiets gymnastiksal .
Skulle igentligen sluta 8 men vi fick sluta en kvart tidigare eftersom de flesta av oss skulle till Åminna folkpark.
Nadja ,Antonia och jag åkte ehm till oss för att göra oss klara sen åkte vi med M. till affären och handlade och sen bar det av till Åminne .
I åminne var det riktigt kul , daansade, träffade nya männskor osv.
Discot är nästan alltid kul, ännu roligare skulle det vara om inte en massa pojkar skulle hänga på en hela tiden .
men som tur är så har jag ju Meri som räddar mig hela tiden :)
du och jag vet nog allt hur man dansar och får bort alla störande personer .
var med dendär söta dunden igår kväll också , hoppas du lääser detta inlägg också ;)



Banan och knackkorv är ganska bra fyllemat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0