torsdag

traalaalaa (:
Idag var sista dagen i jobb iaf för en vecka sen börjar det igen .
Skit jobbit att plocka tomater nu i denhär värmen men de små röda sakerna skall
plockas vare sig det är varmt eller kallt bara att vänja sig.
My lycky day idag tror jag nästan , slutade hela två timmar tidigare frpn jobbet idag .
helt underbaaart , så nu har jag legat på min myys filt och solat en stund i väntan på att orka göra nånting vettit .
Okej , inte har jag bara latat mig har ridit lilla söt hästen en stund och sne har jag varit effektiv occh tvättat lite kläder
så jag har nånting att ta på mig till helgen trots att jag inte vet vad som händer och skeeer.
men tiden får utvisa vart helgen leder mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0