the past

bloggen lever ett liv vid sidan om just nu .
En hel del har hänt på sista tiden
har haft två riktigt lyckade helger bakom mig nu i Juli (:
kan berätta lite kort om vad som hänt sen jag skrev sist .
Har för det första börjar jobba på ett nytt ställe redan i början va månaden så nu är det
tomater för hela slanten som gäller. usch för dem!
Sen precis före tomatkarnevalen så hade vi drill träning  och dagarna gick åt att åka hoj och jobba .
Helgen 3-4 så var det tomatkraneval som gällde med både uppträdnaden och vila party nätter båda dagarna
men en riktigt skojjig helg blev det iaf .
Följande vecka alltså förra veckan så bestod av motorcykel åkning ocj jobb för det mesta och sen förståss
har jag ju hunnit rida nästan varje dag det får man ju inte glömma .
Och i onsdags fyllde min lilla älskling hela 21 år, gammal blir han så grattis ännu en gång säger vi till honom .
Helgen bestod av stress, regionaltävlingar , byggnads arbeten m.m
Det tävlades både lördag och söndag i både hoppning och dressyr är faktist riktigt nöjd men mina
prestationer . Trots stress så hann Malin( som förövrig fungerade som min hästskötare och personlig assistent hela helgen ) på pizza innan vi blev tvungna att stå i regnet i över två timmar , ytterst roligt .
Sen var den helgen över , lyckad med andra ord igen!
så nu är dte tisdag och jag jobbar ehla veckan , suck men pengar är bra att ha .
Hann även sola lite , klippa gräset och mysa igår . happy face (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0