Åland

Nu är sommaren snart slut och mitt sista mål nått -Åland
Åkte till Åland söndagen den 20 tillsammans med min kära kompis Malin . 
Resan har varit riktigt lyckad som alltid .
Rockoff var ju det stora programmet men sen har vi även hunnit med shopping , rundturer med bil och förståss
har vi slappat och motionerat hundarna .
Vet inte riktit vad annat jag skall skriva eller joo , det var skit mycket känt folk över allt .
Jag som åkte dit för att slippa dem men jag åkte väl till fel ställe gissar ja .
Resan tog slut i söndags eller natten mot måndagen och det var en mycket trött Jessica som åkte till jobbet på
måndag morgon och en trött tjej som steg opp idga åkte till jobbet och åkte sen på tävling
men tävlingen gav mig en kick , vann 80 centimeters klassen! Äntligen.
bilder kmr senare , ha tålamood mitt liv lever i ett garnnystan just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0